Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2009/09/12

peste doua zile incepe gradinita

Ce sa spun....sunt terminata de emotii.Luni(adica peste doua zile) T va merge la gradinita.Imi salta inima de emotii, de mindrie,dar si de ingrijorare.Sunt si eu mama,ce sa fac....E job-ul meu sa-mi fac griji si sa pling pe ascuns de emotie ca-mi cresc copiii,ca-i iubesc,ca nu-mi vine sa cred ca eu am nascut asemenea minuni,si de dorinta de a-i vedea mari si tristetea ca nu voi putea sta linga ei si cind vor avea 80 de ani....
DA,am emotii de nici nu-mi gasesc bine cuvintele,abia astept sa treaca prima zi,sa treaca prima saptamina,prima luna si sa ne intram in normal...in noua normalitate...


Aucun commentaire:

Publier un commentaire