Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/09/25

Torturile de azi

Pentru azi am pregatit trei torturi, pentru trei copii sarbatoriti  de catre trei familii care ii iubesc :) Primul este un tort- masinuta de politie, cu blat alb, pufos si  insiropat cu vanilie si crema de ciocolata cu lapte in care am pus miez de nuca prajit si visine.


Al doilea tort are blat alb pufos, insiropat cu vanilie si crema de iaurt cu piersici taiate bucatele, si ii este dedicat unui baietel  ce implineste....evident....1 anisor ;)


...Iar al treilea tort , foarte special de altfel, ii este dedicat unei fetite ce imi poarta numele, fiica  unei prietene dragi. Sper sa ma ierte ca nu am  putut reproduce intocmai personajele Elina si Bibble, insa Maria mea abia  va implini doi ani in curind, deci cel care dicteaza in privinta desenelor animate deocamdata este Tudor , asa ca zinele  si sirenele inca-mi sunt straine, noi mai mult cu Fulger McQueen si cu gasca lui :)) drept pentru care am facut o sirena asa cum m-am priceput si un  animalut albastru-mov intr-un decor "oceanic", iar in interior am pus tot blat alb, pufos, bine insiropat cu vanilie si crema de iaurt cu piersici taiate bucatele.
La multi ani, Stefanuca draga, mult succes in clasa I !

5 commentaires:

  1. dragute toate! imi place cel in forma de 1. de mult imi doresc sa fac si eu unul. felicitari pentru toate

    RépondreEffacer
  2. Super toate!!! Tot ma minunez cum reusesti sa faci 3 intr-o zi....eu daca fac 2 sunt teminata de oboseala, nu gluma :-))) Te apreciez la maxim!!

    RépondreEffacer
  3. Multumesc mult, fetelor!

    Petite Foury, eu tot zic ca totul tine de organizare.... e amuzant, pt ca in viata de zi cu zi nu-s vreo campioana la organizare, de aceea ma si mir cum de ma descurc cu torturile :)

    RépondreEffacer
  4. Torturile astea nu ti le stiam. Imi place im mod deosebit cel cu cifra 1. Foarte, foarte reusit! Te mai astept "pe la noi", nu te-am auzit de ceva timp. Si ai ce sa ne arati!

    RépondreEffacer