Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/11/27

Tort pentru Andrei

Tortul de azi ii este dedicat celuilalt nepotel al meu, Andrei. Pentru ca el iubeste si personajele din filmul Cars, si pe Gummy Bear, va primi un tort "combinat".
Tortul are blat alb, pufos, insiropat cu vanilie, crema de ciocolata cu miez de nuci macinat si caramelizat si crema de lamiie.


 Si iata-l si pe micutul sarbatorit Andrei , inconjurat de verisorii lui, Maria si Tudor :)


11 commentaires:

  1. Frumooos si super haios,Stefana !Sa iti traiasca nepotelul!

    RépondreEffacer
  2. Foarte dragut. La multi ani nepotelului tau.

    RépondreEffacer
  3. Pe Fulger il am si eu de facut, si tot pt un Andrei!
    Super combinatia de creme!

    RépondreEffacer
  4. Va multumesc frumos fetelor, va pup.

    RépondreEffacer
  5. He-he ce haiosi sunt si fulgerul si ursul, super!

    RépondreEffacer
  6. F frumos tortuletul, ingenioasa combinatia cu gummy bear calare pe masina. Ca de obicei, nota 10.

    Bine ai revenit, imi era dor de torturile tale.

    Angy

    RépondreEffacer
  7. La multi ani nepotel de mamistef!!!
    Ce dor imi era de MariaTa!
    Mmaiy

    RépondreEffacer
  8. Ce simpatici sunt!!! Am venit azi sa-i mai vad un pic! Domnu expert cu ochelari e haios tot!!! Printesa e mai linistita,la locu ei!

    Cu drag, om la capatul urbei !

    RépondreEffacer