Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2011/03/05

Torturile de azi

Pentru azi am pregatit doua tortulete "de fete". :)
Primul este un tort  pentru Erika Maria care implineste 1 an si iubeste buburuzele,  in interior am pus blat alb, bine insiropat cu vanilie, crema de vanilie si crema de iaurt cu piersici bucatele.



Iar al doilea tort este pentru o fetita mai mare, Bianca, foarte cocheta si delicata. Asa ca ea va primi un tort "de domnisoara". In interior am pus aceeasi compozitie- blat alb, bine insiropat cu vanilie, crema de vanilie si crema de iaurt cu piersici bucatele.

6 commentaires:

  1. Foarte frumoase si delicate amandoua! Felicitari!

    RépondreEffacer
  2. foaret frumoase. ultimul e tare delicat. imi place mult.

    RépondreEffacer
  3. Cris, Giovanna, va multumesc mult! :*

    @ Vincent: multumesc, nu ma intereseaza.

    RépondreEffacer
  4. Faci niste torturi extraordinare.Te urmaresc demult,am o intrebare.Pentru tortul cu cifra 1 cam cata pasta de zahar trebuie si ce diminsiuni are?Multumesc.

    RépondreEffacer
  5. Multumesc mult, Iuliana! Nu stiu ce sa zic, eu am facut 4 portii de pasta de zahar, cred ca am flosit vreo 2 orti si jumatate( o portie de-a Lissei de pe Lissa's cakes, adica o lingura de gelatina/6 linguri de apa/ 2 linguri de miere/ o lingura de margarina. Apreciez din ochi cam cite portii imi vor trebui si inmultesc cantitatile de mai sus cu 3,4,5 etc. In general zahar pudra intra cam cite linguri de gelatina pun, plus inca aproape un pachet(de 500 gr, Margaritar).
    Tortul acesta in forma de 1 a avut undeva la 3kg si ceva, spre 4 kg. Nu l-am mai cintarit in final,ma intelesesem cu parintii micutei sarbatorite la 3 kg si ce a fost in plus nu m-a interesat, intotdeauna torturile mele ies mai mari(evident, in avantajul clientului)
    ca idee, eu cred ca vreo 3 portii de pasta de zahar iti ajung bine. Mai bine sa fie mai multa decit sa o intinzi prea subtire din economie si sa se vada urit pe tort.

    RépondreEffacer
  6. Multumesc tare mult pentru raspuns si felicitari inca odata.

    RépondreEffacer