Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2012/05/05

Torturi pentru cei dragi :)

Zilele astea am sarbatorit doi oameni dragi.... In primul rind, ieri dragul si dulcele meu baietel a implinit 7 ani. Si-a dorit un tort Lego, simplu de tot (norocul meu, caci am fost tare aglomerata si obosita zilele astea, si dragul de el mi-a usurat munca...). In interior am pus o combinatie speciala: blat alb, pufos, bine insiropat cu sirop de artar si crema de lime cu picaturi de ciocolata.

La multi, multi ani fericiti si sanatosi, dragul mamei!!



Iar tortul din 3 mai i-a fost dedicat verisoarei noastre, si a avut in interior blat de ciocolata insiropat bine cu sirop de ciocolata si artar si crema de ciocolata cu mure si capsuni.


16 commentaires:

  1. La multi ani !!!Sa-ti traiasca baiatul, sa fie sanatos si sa va aduca numai bucurii!Foarte frumos tortuletul!

    RépondreEffacer
  2. La multi ani Tudor, sa cresti mare si sanatos!

    RépondreEffacer
  3. Buna. Pt ca nu v-am gasit nicaieri o adresa de email,va las aici mesajul. M-ar interesa si pe mine un tort pt. aniversarea baietelului meu. As dori sa stiu un pret. Adresa mea de mail este: silviat77@yahoo.com.
    Merci.

    RépondreEffacer
  4. Buna. Imi pare rau, dar in perioada asta nu fac torturi,am examene.

    RépondreEffacer
  5. Sa-ti traiasca si sa fie sanatos, frumos tortul.
    Abia astept sa vad mai multe

    RépondreEffacer
  6. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RépondreEffacer
  7. Foarte reusit tortul. Si blogul este foarte frumos. Bravo!

    RépondreEffacer
  8. Buna ziua!
    m-ar interesa mult creatia si serviciile dvs. Nu am gasit nici o sursa prin intermediul careia ati putea fi contactata.
    Cind vedeti acest mesaj scriti-mi va rog: irinabolea@hotmail.com
    Chiar de nu faceti la moment torte, oricum astept raspuns!!!

    Merci !

    RépondreEffacer
  9. Imi place foarte mult cel cu piese de lego. Fiul meu m-a intrebat de curand daca poate avea anul acesta un tort lego. L-a inceput mi s-a parut o idee ciudata pentru un tort, dar iata cat de bine poate sa arate :) Felicitari!

    RépondreEffacer
  10. Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and also the rest of the site is
    very good. excel

    RépondreEffacer
  11. This site was... how do you say it? Relevant!!
    Finally I've found something that helped me.
    Thank you!

    RépondreEffacer
  12. Wow that was odd. I just wrote an incredibly long comment
    but after I clicked submit my comment didn't show up.
    Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just wanted to say fantastic
    blog!

    RépondreEffacer