Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2009/11/23

Premiu si leapsa


Livia  m-a premiat si m-a chemat la o leapsa ;) Ii multumesc mult si intru cu drag in joc!


1. In ce fel de animal ai vrea sa te reincarnezi? 
Eventual...una din pisicile alintate si fericite ale amicei mele Dana,ca taaaare rau o mai duc dumnealor.... ;) Dar oricum mi-ar fi ingrozitor de greu sa  miorlai in loc sa vorbesc taca taca taca....

2. Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata?
Copiii mei,fara indoiala.

3. Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Simtul umorului si simtul masurii.

4. Care-i culoarea preferata pentru haine?
Negru pentru mine, cit mai colorat pentru puii mei.

5. Trei cuvinte care te definesc ca persoana...
Umor,impulsivitate,sinceritate.

6. O calatorie pe care ai vrea sa o faci si tara pe care ai vrea sa o vizitezi?
Am calatorit mult,multumesc lui Dumnezeu.Unde as vrea sa merg....sa merg din nou in America,dar de data asta sa stau mai mult.Sa vad Marele Canion la rasaritul soarelui.

7. Citatul/zicala preferata...
Nihil Sine Deo.

8. Ce ti-ar placea cel mai mult sa faci?
Habar n-am ce sa raspund la intrebarea asta.Eventual editez mai tirziu,daca imi vine vreo idee.

9. Daca nu ai face ceea ce faci in fiecare zi, cu ce altceva ai dori sa-ti umpli timpul?
Da....clar,sa fac torturi,de dimineata pina seara.Nu am nici un dubiu.

 
10. Care e cea mai mare extravaganta a ta?
M-am ras in cap cind am implinit 18 ani si mi-am facut un tatuaj timpit pe la 20 si un pic.In rest,sunt o Cosinzeana  fara greseala :))



Dau si eu premiul mai departe catre:
Laura 
Lissa 
Rox 

1 commentaire: