Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/01/13

Tort "francez"....n'est-ce pas?

Sora  mea,pe care o iubesc foarte mult,m-a rugat sa o ajut cu un tortulet pentru o reuniune a profesorilor.N-am stat pe ginduri si i-am facut cu toata bucuria si cu toata dragostea un tortulet cu crema  de cioco-cioco-ciocolata :P si  visine altoite(spun asta pentru ca initial as fi zis ca-s cirese negre,insa nu-s nici una,nici alta,cred ca-s vreun fel de visine altoite pe care le tineam in congelator crezind ca-s cirese negre....), si blat negresa foarte insiropat cu sirop tot de ciocolata si o gura-doua-trei de Alexandrion....alors....Vive la France!!!

                        pentru tine,surioara,cu toata dragostea!


7 commentaires:

  1. Salutare,te invit sa iti inscrii blogul in directorul nostru de bloguri(vezi in sidebar),si iti vom lauda blogul pe 100 Ro.De asemenea vei avea pe 100 Ro un link permanent,care il va ajuta pe Google sa te gasesca mai usor(spiderul Google ne acceseaza blogul de cateva zeci de ori pe zi).Toate cele bune,si te asteptam.

    RépondreEffacer
  2. e super fain tortul tau,felicitari.Si ideea ...nu ne zici si noua secretul decorarilor astea...o zi buna!

    RépondreEffacer
  3. O,dar am mai scris aici pe blog...eu folosesc reteta de pasta de zahar a Lissei ,adica aceasta: http://torturilelissei.blogspot.com/2009/01/pasta-de-zahar.html
    In rest, ma inspir si eu de pe net sau fac din imaginatia proprie.Inr-o vreme faceam si ornamente din pasta de lapte praf,dupa reteta lui Lily,adica aceasta: http://www.culinar.ro/forum/continut/Tehnici-ustensile-ingrediente/15052/Pasta-de-lapte-praf-pas-cu-pas-/
    Incerc sa invat cit mai multe de la alte fete mai talentate decit mine si am curaj sa pun in practica ce-mi trece prin cap....asta e tot secretul! :)

    RépondreEffacer
  4. na asa-mi trebe daca ma zgaiesc la calc la ora asta in loc sa dorm: am crezut ca-i sigla pepsi :)) inainte la vad ce scrie pe el!
    ma bucur tare ca m-am impiedicat pe aci - nu mai stiu cum am ajuns, destul ca am citit tot cap-coada. am si eu o fetita, imi plac torturile...i relate :)
    acuma zi-mi: framanti culoarea in pasta sau o pictezi - ca arata pictat, si tare ma incanta varianta asta... ce fel de coloranti folosesti? si ce trandafiri frumosi faci!
    o sa urmaresc fidel! fidela? cu fidelitate!!

    RépondreEffacer
  5. Dana,ti-am raspuns pe blog la tine ;)

    RépondreEffacer
  6. mersi de vizita si de raspuns, esti tare draguta! tare folositor pontu despre coloranti, nu mi-ar fi dat prin cap si o sa incerc data viitoare. se pare ca aici sunt si coloranti aerosol, dar eu inca nu i-am gasit. dai un spray pe tort si gata. mi se pare super sa pictezi in loc sa framanti cand ai de acoperit suprafata mare. gata, ma duc sa-mi cumpar pensule :)

    RépondreEffacer
  7. Nu ar fi gasit sora ta asa ceva in oras.
    Tu as un veritable tallent artistique!
    A bientot. Sper ca accentele lipsa sa nu ajunga la urechile colectivului de profesori.
    Bisous, GDC

    RépondreEffacer