Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/02/19

Tort "Albinuta"

O fetita dulce si draga pe nume Elisa(pentru cunoscatori,Elisa-Cozonacitza hihi) a implinit un anisor pe 17 februarie.Miine parintii ei dau o petrecere,iar eu i-am facut micutei sarbatorite cu tot dragul un tort al carui model mi-a fost cerut si povestit initial de mamica ei.
In interior este blat de negresa(insiropat cu sirop de ciocolata) si mousse de ciocolata alba in care am pus stafide imbatate in vanilie.

 
                                             
                         La multi ani,Elisa,sa ai o viata minunata!

19 commentaires:

  1. Super MamiS!!!!
    sunt sigura ca Elidia o sa fie incantata de tortul Cozonacitzei!!!
    MamiY

    RépondreEffacer
  2. Wooooooooow... ce simpatica e albinutza, exact ca micutza sarbatorita cozonacitza! :))
    Mai e necesar sa-ti mai zic o data BRAVO Stefana? Eu zic ca da: BRAVO STEFANA!!!!

    RépondreEffacer
  3. Superb tortuletul, ce culori vii ai folosit, cred ca a placut mult Elisei ;)

    RépondreEffacer
  4. superb..felicitari mainilor tale si imaginatiei si talentului ca te-au ajutat inca odata...
    bravo si la multi ani cozonacitza albinutza

    RépondreEffacer
  5. Ce tort frumos !Albinuta e adorabila !

    RépondreEffacer
  6. Multumesc mult de tot!!tare drag mi-a fost sa fac tortul acesta!

    RépondreEffacer
  7. F frumos tortul, ca de obicei mamistef nu ne-a dezamagit, un tort facut cu dragoste,viu colorat si f fain. BRAVO stef, sa ne mai incanti si alta data cu aceste frumuseti.pup; Angy

    RépondreEffacer
  8. forte frumos tortul, cu siguranta a fost un succes! felicitari!:))

    RépondreEffacer
  9. Cat de frumos si colorat e... emana veselie ;)
    Felicitari!! :)

    RépondreEffacer
  10. super!!!!!!!!!!!!!
    felicitari.
    albinuta adorabila!!!!!!

    RépondreEffacer
  11. CE minunatie de tort! Un tort vioara nu gasesc pe aici?
    Felicitari pentru talentul artistic, multilateral dezvoltat!
    Si inca o data felicitari ca nu suporti manelele, inseamna ca te incadrezi in cei 1% romani care asculta colinde si vara!Citam conducatorul iubit! Hi,hi!

    RépondreEffacer
  12. Mai stau un pic pe aici, ca vad ca e primavara.
    Cu drag, GDC!

    RépondreEffacer
  13. :)) salutare,gospodino-de-criza!:)) Multumesc pentru aprecieri,esti vesela si proaspata,ca minunatiile "crizate" pe care tocmai le-am vazut pe blogul tau!!Bun venit in blogosfera,si bun venit si pe blogul meu!

    RépondreEffacer
  14. Buna . Imi plac la nebunie torturile , sunt asa de vesele . M-ar interesa unde gasesc retetele si de unde iei aceste culori frumoase si vii ? Alexandra

    RépondreEffacer
  15. Multumesc,Alexandra.Colorantii ii iau de pe www.lumeabasmelor.ro,iar retetele sunt combinatii de creme luate de pe internet,la unele creme am pus link-ul catre site-ul de unde le vazusem prima oara(pe la inceputul postarilor,prin septembrie-octombrie cred)

    RépondreEffacer