Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/02/12

Un premiu sosit din doua directii :)

Cu mare bucurie m-am trezit premiata  cu acelasi premiu de la  Just Me  si de la Gaby's blog ,carora le multumesc mult de tot pentru aprecieri!

Ofer si eu cu mare drag acest premiu tuturor blogurilor pe care le urmaresc si tuturor fetelor pe care le admir pentru talent,munca si pasiune!

4 commentaires:

  1. Daca-mi permiti, ma alatur si eu celor care doresc sa-ti ofere ceva. Te asteapta niste premii pe blogul meu, le poti ridica daca iti face palcere.
    Cred ca esti foarte talentata si m-am buburat sa-ti descopar blogul.

    Un week-end placut iti doresc
    Narnia

    RépondreEffacer
  2. Multumesc mult de tot!ma rasfatati cu premiile si va multumesc tuturor! :)

    RépondreEffacer
  3. Happy Valentine's Day! XOXOXO
    Foarte frumoase creatiile tale!
    complimente si mult succes in continuare!

    RépondreEffacer
  4. Iti multumesc mult de tot,Nina!iti trimit multe ginduri bune!

    RépondreEffacer