Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/03/21

Tort cu ursuleti

Tortul de azi este  facut pentru doi copilasi(frate si sora)care isi serbeaza impreuna ziua de nastere.Asa ca din partea mea vor primi doi ursuleti de plus...pardon,de zahar....in miniatura,cam peticiti ei de la atita joaca,dar numai buni pentru doi copii draguti!Inauntru este blat alb,pufos,insiropat cu suc de ananas si mousse de ciocolata alba cu muuulte bucatele de ananas :)



10 commentaires:

  1. ce frumos e si asta!
    Eu am o intrebare: copilasii tai vad fiecare tort pe care il faci? Sau primesc si ei, imediat, partea lor? E cam frustrant, sa vezi plecind torturi, unul dupa altul, si apoi...

    RépondreEffacer
  2. Multumesc,gospodino! :)) intotdeauna ramine cite un capac de blat si cite un rest de crema,si la fiecare tort au si ei prajiturica lor din care sa guste,chiar daca e fara decor :) cit despre decoratiile de tort, Maria e inca mititica,iar Tudor e fanul meu nr.1,si e primul care ma lauda, iar pentru ziua lui isi doreste Cars si trenuletul Thomas,deci nu tinjeste dupa tortuletele astea ;)
    Oricum,sunt atit de relaxati si de obisnuiti cu torturile,incit e o placere sa ii am pe linga mine cind ma joc in bucatarie ;)

    RépondreEffacer
  3. foarte frumos!
    Cum ai facut ursuletii?
    Sunt atat de stralucitori!
    o seara frumoasa!

    RépondreEffacer
  4. Multumesc frumos,Mimi draga! :*

    @Gaby: multumesc! despre ursuleti nu stiu ce sa spun,i-am modelat ca si cum as modela plastilina... i-am pictat cu colorant wilton gel maro diluat cu putin alcool tare,in doua straturi(am aplicat al doilea strat dupa ce s-a uscat primul).Mai multe nu stiu ce sa spun,nu am nici un secret special ;;)

    RépondreEffacer
  5. foarte draguti sunt ursuletii! atatea torturi, nu stiu cum ai timp de toate, cu doi copii! recunoaste, esti wonderwoman...

    RépondreEffacer
  6. Hehehe,asta era secretul,gata,m-ai prins :)))
    ...te pup,multumesc mult pentru aprecieri! Saptamina viitoare va fi mai calma,am doar 3 torturi de facut :D

    RépondreEffacer
  7. Mdaaa, si eu am mers la Tufli, duminica, si, vazind un tortulet, imediat mi-a fugit gandul la tine. De ce oare? Hi,hi,hi!

    RépondreEffacer
  8. Ma crezi ca nu am intrat niciodata la Tuffli?Acuma am dat cautare cu google si m-am uitat sa vad ce e pe acolo :)

    RépondreEffacer
  9. Ma bag si eu putin in seama la discutia privind Tuffli. De curiozitate m-am uitat si eu pe site si sincer nu m-a impresionat chiar nimic.Sunt cateva dragulete, dar pentru copii slaba calitate. Cel putin o chitara parca era si un ursulet mare aratau foarte, foarte rau. Nu se compara cu ce vedem noi aici pe blog. :D

    RépondreEffacer