Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2011/05/05

Poker & Audi :)

Din seria " nu-i problema daca publici azi tortul de ieri :))" vin sa va arat al doilea tort de ieri, care insa a trebuit sa astepte, pentru ca postarea de ieri am vrut sa fie doar despre copilasul meu. Asa ca acum o sa  ne ocupam cum se cuvine de torturile oamenilor mari...
Tortul de ieri este un Audi cu blat alb, pufos, bine insiropat cu vanilie, crema de vanilie si crema de ciocolata cu visine din visinata.



Al doilea tort (cel de azi) este un tort Poker surpriza, cu blat de amandina bine insiropat cu sirop de ciocolata si vanilie, crema de ciocolata si crema de vanilie cu visine.


9 commentaires:

  1. Sunt foarte frumoase dar nu inteleg de ce pictezi torturile? Nu poti colora martipanul? Ar arata muuult mai bine torturile tale.

    RépondreEffacer
  2. Multumesc pentru aprecieri, "Anonim" :)

    RépondreEffacer
  3. foarte frumos,imi plac foarte mult

    RépondreEffacer
  4. Foarte frumoase torturile,in special cel cu Audi.Felicitari.

    RépondreEffacer
  5. Sunt foarte frumoase amandoua.Am si eu un de facut un tort poker saptamana viitoare.Sper sa-mi iasa la fel de frumos ca al tau!Felicitari!

    RépondreEffacer
  6. Va multumesc mult, fetelor. Ma bucura aprecierile voastre, va doresc sanatate si spor la torturi :*

    RépondreEffacer
  7. Foarte frumooase torturile! Felicitari!

    RépondreEffacer