Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2011/05/02

Torturi de 1 mai

 Ieri n-am mai apucat sa postez aici torturile, pentru ca am profitat de vremea frumoasa cit am putut de mult :) Am facut un tort mic de botez pentru Teodor, cu blat alb, pufos, bine insiropat cu vanilie, crema de ciocolata si crema de vanilie cu afine:



Si un tort McQueen pentru Andrei, care a implinit ieri 5 ani, cu un mic Gummy Bear pentru surioara lui :) In interior am pus  tot blat alb, pufos, bine insiropat cu vanilie, crema de ciocolata si crema de vanilie, de data aceasta cu visine.

5 commentaires:

  1. Foarte frumoase, Stef! Primul e atat de dulce, iar Fulger ti-a iesit, ca de obicei, impecabil! Mi-e din ce in ce mai teama ca bebita mea o sa vrea si ea un Gummy Bear de ziua ei... :))

    RépondreEffacer
  2. Multumesc mult, fetelor! :*

    Cris, nu te speria. Gummy bear e simplu si amuzant de facut. Ia si te joaca odata asa, de proba:)

    RépondreEffacer
  3. Felicitari pentru munca ta! Se vede pasiunea in toate torturile tale. Nici nu stiu care-mi place mai mult: tortul cu maci, torturile-carte, cele pentru copii...
    Am ajuns aici cautand Symfollies si fetita mea este fan:)

    RépondreEffacer
  4. Multumesc mult pentru aprecieri, Myeva! sa stii ca m-ai nimerit, cel cu maci e preferatul meu probabil pentru mult timp de-acum inainte, torturile-carte sunt momente de relaxare pentru mine iar cind fac torturi copilaresti ma bucur anticipat pentru bucuria copiilor. Toata povestea asta cu torturile ma oboseste si ma face fericita in acelasi timp.
    Am intrat pe blogul tau, am vazut poze superbe, iti doresc sarcina usoara in continuare si zile fericite!

    RépondreEffacer