Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2009/10/27

Tort de majorat ...medalia de aur la torturit-viteza :P

Da....cred ca mi-am batut propriul record de viteza la facut torturi :)) Ieri pe la 11 dimineata am primit o comanda de tort pentru azi,pentru o domnisoara ce implineste 18 ani..Cerinta a fost sa aiba blat simplu,insiropat,si crema de ciocolata "cit cuprinde".Sper ca m-am descurcat onorabil,si sper sa fie o surpriza placuta pentru sarbatorita .

5 commentaires:

  1. Foarte frumos tortul, felicitari !!! Ma duc acum sa-ti vizitez tot blogul, sa-mi incant privirea la sfarsit de saptamana. Un weekend placut !

    RépondreEffacer
  2. Ce frumoase sunt torturile tale! Cum faci trandafirii, ii modelezi cu mana sau ai cuttere speciale pentru petale? Au iesit perfecti! Si inca o intrebare: cu ce ai scris pe placuta, cu carioci comestibile? Eu fac torturi doar pentru ai mei, nu sunt asa experta ca tine, dar incerc sa ma perfectionez!

    RépondreEffacer
  3. Scuze,acum am vazut comentariile....va multumesc mult!
    Pentru trandafiri nu am cuttere speciale,fac totul la mina,doar frunzele le decupez cu un decupator special,iar striatiile le fac cu dosul unei lame de cutit. Pe placuta am scris cu colorant alimentar, cu pensonul...ca la pictura :)
    va multumesc mult pentru aprecieri!

    RépondreEffacer
  4. buna cum as putea sa iau legatura cu tine in legatura cu un tort?ai putea sa imi dai un mail sau ceva?Multumesc mult...o seara faina

    RépondreEffacer
  5. Delia, ma poti gasi la nr de telefon afisat sub titlul blogului.

    RépondreEffacer