Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/05/15

Tortul-carte se intoarce ;)

Primul tort de azi( da,primul,pentru ca mai vin doua un pic mai tirziu) este un tort-carte cu o urare frumoasa pentru o tinara  ce implineste 20 de ani.,fiind o surpriza din partea finutului ;)
Tortul are blat alb,crema de lamiie si crema de ciocolata cu bucatele de ananas.


                                      La multi ani,Ionela!

6 commentaires:

  1. waw ti-a iesit super. acum ma apuc si eu de una. e prima data cand fac o carte deschisa. sutn putin stresata. sper sa iasa bine. este acrtea junglei!

    RépondreEffacer
  2. superba carte....
    de mesajul de pe ea, nu mai zic..minunat!
    felicitari..te admir tare mult pt ceea ce faci ,mai ales cu 2 copilasi in jur ..

    RépondreEffacer
  3. Multumesc foarte mult!

    @Giovanna: nu vorbi/scrie prostii :P Stii bine ca o sa faci un tort minunat!

    RépondreEffacer
  4. super tort! imi place tare mult cum ai pictat marginile ca sa para pagini vechi. ti-ai luat airbrush? arata fff bine!

    RépondreEffacer
  5. Hihihi,Dana,de unde airbrush? Am eu airbrush-ul meu,adica pensonul mare si punguta cu cacao :D Inmoi bine,scutur bine,pudrez bine si suflu bine :D

    RépondreEffacer