Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2010/05/05

Tortulet "Cars" rapid

Nu am eu prea multi prieteni,insa cei pe care  ii am sunt persoane minunate!Una din aceste prietene e Diana,scumpa mamica a doi super-copii,Mara si Octav!Nu ne-am vazut de vreo trei ani,asa ca va dati seama ce bucurie pe  mine cind m-a anuntat ca sotul ei are treaba prin Iasi si cu aceasta ocazie ii pot trimite un tortulet! M-am grabit,m-am stresat ce sa fac sa tina la un asemenea drum lung,si am gasit :) Un tortulet "Cars" improvizat,pictat,grabit insa facut cu atita bucurie!Azi am aflat ca a ajuns cu bine,si  ca a fost apreciat pe masura dragului cu care l-am facut!
Are blat alb,pufos,si crema diplomat cu fructe de padure.


5 commentaires:

  1. waw eu nu m-as incumeta la pictat asa ceva. esti foarte talentata. ti-au iesit perfect.
    si eu trebuie sa il fac pe fulger mcqueen, din nou,dar varianta 3D.
    te pusi si spor la treaba

    RépondreEffacer
  2. Multumesc,Giovanna!Mie mi se pare mult mai simplu de pictat,decit de facut 3D ...asa,e usor sa ma misc cu un sablon copiat de pe monitor(hihi),la 3D as avea emotii,trebuie sa imi fac curaj sa fac si eu un McQueen sculptat in tort.O sa ma inspir de la fete talentate care deja au experienta cu asa ceva... ;) right?:D
    pup!!

    RépondreEffacer
  3. Buna seara. Te rog din suflet ajuta-ma. Sufletelul meu , Edi isi doreste de ziua lui in tort cu McQueen . Poate ma poti ajuta cu cateva sfaturi si idei (esti tare priceputa , meriti felicitari din toata inima . Sa stii ca m-ai molipsit cu cautarile pe culinar.ro , pe lumeabasmelor.ro ).Noi facem 6 anisori pe 21 iunie si de cand l-am nascut tortulete aniversare i le fac eu asa cum ma pricep dar in fiecare an altceva, anul acesta ne dorim masinuta . Sper sa nu te deranjez prea tare. Multumesc din suflet.Alexandra.

    RépondreEffacer
  4. Nu deranjezi deloc,Alexandra! Insa nu stiu exact cum as putea sa te sfatuiesc.Dupa cum vezi, eu in general fac masinute modelate cu mina din pasta de zahar,iar tortuletul acesta zic eu ca e mai simplu, am ales o poza cu personaje Cars,am marit poza pe calculator,am pus o foaie alba pe monitor si am copiat masinutele cu un marker,apoi am facut sabloane din carton si am desenat pe tort cu carioci alimentare de la lumeabasmelor.ro.Daca ai un pic de talent la desen si ti-ai procurat cariocile alimentare,nu ar trebui sa fie o problema!Daca te mai pot ajuta cu vreun sfat,o parere,scrie-mi.La multi ani lui Edi pt 21 iunie! ;)

    RépondreEffacer