Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2011/08/22

Tort "21"

Pentru azi am facut un tort simplu, cu mesaj clar :  virsta sarbatoritului si multa dragoste din partea iubitei :)
In interior am pus blat de amandina bine insiropat cu sirop de ciocolata si rom, crema de lamiie si crema de ciocolata cu cirese negre.

10 commentaires:

  1. Buna, imi poti spune te rog ce nuanta de rosu folosesti tu?

    RépondreEffacer
  2. E colorant pulbere de la www.lumeabasmelor.ro. Sunt citeva variante de culori, rosul e unul singur, daca pui mai mult bate spre grena, daca pui putin e roz. Pulberea e la borcanel de plastic, nu are un nume.

    RépondreEffacer
  3. Stefana, intre wilton red red si red christmas care crezi ca e mai frumoasa nuanta?

    RépondreEffacer
  4. Mie imi place mai mult red red. Alegerile sunt subiective.
    Oricum, pentru un fondant colorat in rosu intens folosesc doar rosu-pudra in ultimul timp. Cu wilton colorant gel nu obtin rosul acela intens.

    RépondreEffacer
  5. ce bine a iesit ! imi place doi-ul ! -

    RépondreEffacer
  6. Foarte frumos tortul,si gustos cred ca mai este.O zi buna.Multumesc de vizita.

    RépondreEffacer
  7. simplu dar foarte elegant!!!..felicitari si la cat mai multe torturi!!!pupici!!

    RépondreEffacer
  8. Multumesc frumos, Stefana!

    RépondreEffacer
  9. Simplu dar reusit. Va felicitam.

    RépondreEffacer