Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2011/08/17

Tort Spiderman

 Tortul de azi ii este dedicat lui Samir Theodor si are in interior blat de amandina cu nuci bine insiropat cu sirop de ciocolata si crema de ciocolata cu piersici bucatele.

6 commentaires:

  1. Ce frumos este! Felicitari Stefana! Ti-am trecut blogul la cele pe care le urmaresc si de fiecare data cand faci o postare sunt prezenta sa vad cu ce ne mai uimesti.

    RépondreEffacer
  2. hei , stefana ! foarte fain spiderul tau ! e frate cu al meu , nu ? parca ne-am vorbit :))))))

    RépondreEffacer
  3. :) va multumesc,fetelor!!

    @Daniela: super fain fratiorul!! felicitari!! :*

    RépondreEffacer
  4. Foarte frumoase sunt toate.Te urmaresc de mult timp(nu aveam blog).Eu acum abia am deschis blog si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti,sper sa-mi fac si eu prieteni care sa comenteze la mine pe blog,daca le place ce vad sau nu.Multumesc mult.DiaMar-bucataria galbena diamar99.blogspot.com

    RépondreEffacer