Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal

Gâteaux uniques à Montreal / Unique cakes in Montreal


2011/08/13

Torturile de azi

Un tort de ieri + trei torturi de azi = poze multe :)

Ieri a fost ziua nepotelului meu Andrei  , mare fan Cars. I-am dus un tortulet cu un Fulger McQueen in miniatura. In interior am pus blat de amandina cu nuci macinate insiropat cu sirop de ciocolata, crema de lamiie, crema de ciocolata si  cirese negre.


Primul tort de azi este pentru Rares-Alexandru, care a implinit 2 ani. Fiind baietel, evident ca ii plac masinutele si atunci i-am modelat un fel de Fulger McQueen albastru.
In interior am pus blat alb, pufos, insiropat cu vanilie, crema de lamiie si crema de ciocolata cu lapte.


Al doilea tort este un tort-scrabble  in care am pus blat de amandina cu nuci bine insiropat cu sirop de ciocolata, crema de vanilie in care am pus visine si crema de ciocolata in care am pus whiskey.


Ultimul tort de azi ii este destinat Medeei, o fetita de 2 ani care iubeste cateii si baloanele :) In interior am pus blat alb, pufos, bine insiropat cu vanilie, crema de lamiie si crema de ciocoalata cu lapte.

8 commentaires:

  1. Foarte reusite si La multi ani nepotelului.

    RépondreEffacer
  2. he, he, sis, ca va, ca va?

    RépondreEffacer
  3. :)) ca va, ca va bien, sis! see u later :*

    @Dan-Irinel&Ionela: va multumesc tare mult, felicitari pt torturile voastre frumoase!

    RépondreEffacer
  4. te pup Mimi, multumesc!! felicitari pt Mini Cooperul cel frumos!!

    RépondreEffacer
  5. Foarte frumoase toate!Felicitari!

    RépondreEffacer
  6. Foarte frumoase! Se pare ca nu ti-au stat mainile deloc :)

    RépondreEffacer